Spotkanie organizacyjne w sprawie aplikacji "Dolina Baryczy"

2021-10-13 00:00:00

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE W SPRAWIE APLIKACJI "DOLINA BARYCZY"

 

            12 października 2021 roku, w sali konferencyjnej Kreatywnego Obiektu Multifunkcyjnego (KOM) w Miliczu, odbyło się spotkanie organizacyjne dotyczące aplikacji turystycznej "Dolina Baryczy", którego organizatorem było Stowarzyszenie „PARTNERSTWO dla Doliny Baryczy”

            Zaproszono partnerów, którzy będą z nami współtworzyć aplikację – bo bez partnerów to się nie uda:) Partnerzy umieszczają informację o atrakcjach, ofertach i wydarzeniach, przygotowują propozycję spędzenia czasu, ustalają kupony promocyjne, czyli tworzą aplikację wspólnie z nami. Jak to u nas zazwyczaj bywa jest to narzędzie społecznościowe. Oddajemy aplikację z przydatnymi funkcjonalnościami, pomysłem na wspólną promocję, podstawowym „wsadem” początkowym, który pozwoli turyście zaznajomić się z obszarem Doliny Barycz, nic tylko czerpać i korzystać:).

 

            Na spotkaniu omówiono:

  • zasady umieszczania informacji w aplikacji (poprzez CMS),
  • ogólne funkcjonowanie aplikacji jako przewodnik mobilny i kartę lojalnościową
  • podstawowe komunikaty dla potencjalnego turysty/mieszkańca,
  • promocję aplikacji (promowanie na portalach społecznościowych, naklejki zewnętrzne),
  • wspólne zadania i oczekiwania,
  • dobre praktyki (Stawy Milickie – gotowa propozycja spędzania czasu, korzyści, dobór atrakcji na ścieżce, Górecznik – udział pracowników i logistyka przyjmowania kuponów),
  • pytania, wątpliwości i uwagi do aplikacji
  • własne pomysły związane ze wspólną promocją i dalszym funkcjonowaniem aplikacji.

 

            Dziękujemy wszystkim za przybycie i za konstruktywne wypowiedzi. Dla tych co nie mogli dotrzeć w załączniku prezentacja i ściąga z naszych serwisów i zasad  funkcjonowania – jest już tego dużo i można się pogubić.