Spotkanie organizacyjne w sprawie aplikacji "Dolina Baryczy"
SPOTKANIE ORGANIZACYJNE W SPRAWIE APLIKACJI "DOLINA BARYCZY"
12 października 2021 roku, w sali konferencyjnej Kreatywnego Obiektu Multifunkcyjnego (KOM) w Miliczu, odbyło się spotkanie organizacyjne dotyczące aplikacji turystycznej "Dolina Baryczy", którego organizatorem było Stowarzyszenie „PARTNERSTWO dla Doliny Baryczy”
Zaproszono partnerów, którzy będą z nami współtworzyć aplikację – bo bez partnerów to się nie uda:) Partnerzy umieszczają informację o atrakcjach, ofertach i wydarzeniach, przygotowują propozycję spędzenia czasu, ustalają kupony promocyjne, czyli tworzą aplikację wspólnie z nami. Jak to u nas zazwyczaj bywa jest to narzędzie społecznościowe. Oddajemy aplikację z przydatnymi funkcjonalnościami, pomysłem na wspólną promocję, podstawowym „wsadem” początkowym, który pozwoli turyście zaznajomić się z obszarem Doliny Barycz, nic tylko czerpać i korzystać:).
Na spotkaniu omówiono:
- zasady umieszczania informacji w aplikacji (poprzez CMS),
- ogólne funkcjonowanie aplikacji jako przewodnik mobilny i kartę lojalnościową
- podstawowe komunikaty dla potencjalnego turysty/mieszkańca,
- promocję aplikacji (promowanie na portalach społecznościowych, naklejki zewnętrzne),
- wspólne zadania i oczekiwania,
- dobre praktyki (Stawy Milickie – gotowa propozycja spędzania czasu, korzyści, dobór atrakcji na ścieżce, Górecznik – udział pracowników i logistyka przyjmowania kuponów),
- pytania, wątpliwości i uwagi do aplikacji
- własne pomysły związane ze wspólną promocją i dalszym funkcjonowaniem aplikacji.
Dziękujemy wszystkim za przybycie i za konstruktywne wypowiedzi. Dla tych co nie mogli dotrzeć w załączniku prezentacja i ściąga z naszych serwisów i zasad funkcjonowania – jest już tego dużo i można się pogubić.